Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Τα καρύδια Βελτιώνουν τη Χοληστερόλη Ατόμων με Διαβήτη Τύπου ΙΙ

Τα καρύδια δεν είναι ακόμα μια δύναμη των παροχών υγείας, μαθαίνουμε και άλλα σημαντικά οφέλη τους από μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από το Yale-Griffin Ερευνητικό Κέντρο Πρόληψης. Δημοσιεύτηκε στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού Diabetes Care, η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση 60 γραμμαρίων από καρύδια, περίπου 16-22 μισά καρύδια κάθε μέρα ως μέρος μιας κανονικής διατροφής μπορούν να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή υγεία σε άτομα με διαβήτη τύπου 2.

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι τα καρύδια προάγουν την υγεία της καρδιάς σε υγιείς ενήλικες, αλλά μερικές από αυτές τις μελέτες έχουν επικεντρωθεί για το διαβήτη.

"Η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε ότι η λειτουργία του ενδοθηλίου βελτιώθηκε σημαντικά, όταν οι άνθρωποι κατανάλωναν το καρύδια σε μια εμπλουτισμένη δίαιτα 8 εβδομάδων, συγκριτικά με αυτούς που ακολούθησαν την κανονική διατροφή τους. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τις διαπιστώσεις αυτές," είπε ο δρ David Katz, κύριος ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Yale School of Ιατρική. "Όλοι γνωρίζουμε το ρητό για« ένα μήλο την ημέρα », αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν και άλλες τροφές που οι άνθρωποι θα πρέπει να προσθέσουν στην καθημερινή διατροφή τους για να έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Καρύδια καταλαμβάνουν υψηλή θέση στον κατάλογο αυτό αυτών των τροφίμων."

Ο Δρ Katz πηγαίνει για να πει, "Υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια των διαβητικών στον κόσμο σήμερα, και δυστυχώς, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί απότομα και όχι στο άμεσο μέλλον. Προσδιορισμός απλές, προσιτές, ακόμη και ευχάριστες πρακτικές στον τρόπο ζωής μπορούν να περιορίσουν τις βλάβες του διαβήτη. Άρα είναι σαφές σημασία που έχουν τα καρύδια για τη δημόσια υγεία. "

Σε μια άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Διαιτητικής Εταιρείας, 55 συμμετέχοντες με διαβήτη τύπου 2 είχαν τεθεί σε διατροφή χαμηλή σε λιπαρά. Μόνο η ομάδα που κατανάλωνε τα καρύδια κάθε μέρα κατάφερε να επιτύχει ένα καλύτερο καρδιοπροστατευτική προφίλ με λίπος.

Διάφορες έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι, όταν τα καρύδια τρώγονται ως μέρος μιας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά διατροφή, τα αποτελέσματα δείχνουν περισσότερο την προστασία της καρδιάς για τους διαβητικούς ασθενείς από ό, τι μπορεί να επιτευχθεί με την απλή μείωση της περιεκτικότητας της δίαιτας.

Η αύξηση του βάρους και του διαβήτη είναι μια επικίνδυνη εξίσωση, έτσι ώστε οι επιπλέον 350 θερμίδες από τα 60 γραμμάρια από καρύδια κάθε μέρα θα μπορούσε να είναι προβληματική για τους συμμετέχοντες στη μελέτη του Yale. Ωστόσο, λόγω της καθημερινής διατροφής και συμβουλευτική καθοδήγηση η ομάδα δεν αύξησε το βάρος της,. Πράγμα που δείχνει ότι ακόμα και ανθρώποι για τους οποίους η αύξηση του σωματικού βάρους αποτελεί κίνδυνο για την υγεία τους, τα καρύδια μπορούν να αποτελέσουν μέρος της υγιεινής διατροφής τους.

Πηγές της ιστορίας αυτής περιλαμβάνουν:
http://www.worldhealth.net/news/walnuts-improve-blood-markers-diabetes/

http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=foodspice&dbid=99

http://www.nuthealth.org/inside.pdf

http://care.diabetesjournals.org/content/33/2/227.abstract~~V

http://care.diabetesjournals.org/content/27/12/2777.full

http://www.walnuts.org/walnuts/index.cfm/newsroom/news-releases/yale-rese ...

http://www.naturalnews.com/029338_walnuts_cholesterol.html # ixzz1mG5MaNII

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο και θέλετε να μας κεράστε ένα καφέ, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το κάτωθι button η απευθυνθείτε στο μαιλ: index@otenet.gr